torsdag 2 september 2010

HEJ

Vi håller på att hämta oss lite här borta i hong kong. vi har precis tittat på soilders surprising thier families eller vad det nu hette och både martin och jag grät som små barn, altså vi grät verkligen störtfloder. YOUTUBA, det är en order.


martin sitter och knåpar på sitt inlägg nu så stanna kvar för snart kommer det mer. själv tänkte jag gå och köpa mig en kit kat men jag vill verkligen inte lämna lägenheten. vi har blivit uppgraderade för en natt från vårt lilla skrymsle till en deluxe suite eftersom vår AC är trasig. hello heaven. funderar starkt på att låsa dörren och vägra komma ut förrän den 20 december lagom till att flyget går hem. herre gud, misär när man tycker att ett rum på mindre än 20 kvadrat är en lyxlägenhet. men bor man på 9 (!) kvadrat så är man inte kräsen.


PEACE 
LOVE


ps. vi har köpt lite smått och gott på IKEA idag och piffat till skrymslet med som jag kan visa imorgon. när det är tillbaka till verkligheten så att säga... oj, vi har röstat idag! det gäller att ta sitt ansvar som expat. ds.

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio

    HÄR ÄR LÄNKEN TILL VIDEON!!!

    SvaraRadera