fredag 17 september 2010

00.23

oj oj oj, idag har jag varit en flitig paparazzi och dokumenterat allt från mat till dryck och eeh mera mat. rapport avlägges imorgon 0800. eller när jag vaknar.


PUSS
GODNATT
KLARA


jag tänkte skriva något som martin sa som var jätteroligt, men det klarade inte den stränga censurkontrollen som råder på bloggen. vi lever ju faktiskt nästan i kina. det roliga är att det är martin som själv genomför kontrollen och han censurerade alltså sig själv. det är bara en inbiten kinafantast som skulle göra något sådant. säkert för att plocka pluspoäng från mao. (jag vet att han är död men ändå.)


KLART
SLUT

4 kommentarer:

  1. Hej klara och martin! Kul med alla uppdateringar! Så att man har något att läsa när man precis blivit övergiven av sin bfriend som var tvungen att fixa ett gästleg. Alla på jobbet är såå avundsjuka på att jag ska till hång kång och jag har redan börjat packa dvs inte packat upp Göteborgspackningen. Skriver på min HTC, det är så mysigt när den väljer stora bokstäver på viktiga grejor. Mamma och pappa var på mejeriet igår fast det vet du säkert. Tror inte att mun och calles danslektion hjälpte något vidare. Det blåser halv storm, kul för Malin och Johan!!! Och inte så kul för mig, kommer frysa ihjäl i tigerklänningen som jag btw har fått matcha med svårt i brist på annat. Känns inte hundra Gunnar på ett bröllop!!! Försöker spara mina pengar så köpte bara jeans från Zara, grå tisha från konkurrens och ett samband från bianco men ville köpa massa mer. Mamma hittade ett par stövlar och en svårt tröja från tiger. Träffade mynning på Åhléns city! Nu ska jag kolla på filmen som jag och Calle hyrde igår men som jag sov mig igenom. Pussss!!!

    SvaraRadera
  2. Stavningskontrollen känns lite oklar. Byt ut svart mot svårt, tröjan kom från monki och gynning var på Åhléns!

    SvaraRadera
  3. De hade inga samband, jag köpte ett armband!

    SvaraRadera
  4. anna rading ploman19 september 2010 kl. 07:14

    Vad hände? Försov du? dig???
    Pussssssssssssss
    Anna

    SvaraRadera